A day to remember :)

HaHa hye guyss~ :) heheh
smalammm whoaa macam2 bnde aku buat :)
okayyy let me tell one by one hahahha
pkul 7 pagi aku start jogging (tak pernah2 jogg pagii)
hahaa sampai DI lame(jaoh gila) haha
igt kn nk beli nasi lemak makan kat bilik
then nmpk plak kedai makan mcm best hahaha try lahhh
Wooooo!! sedap gila nasi lemak ngan sambal UDANG haha tapi mahal sikit lahh haha
then daaa makan sedap2 haha balik laa UITM hahaa jalan kakii (tak larat nk jog) haha
sampai jea kat bilikk haha Bedebushhh haha sambung tdooo balikk hahaha
lepas tuu bangun siap2 kuarr dgn haha paham2 jea lah heheh
pg tgok RAYA TAK JADI wakakka cite mcm hapeetahh klaka btol :DD
then lepas tuu pegi makannnnn lepak2 haha
malam BARU jumpa jalan balik tu yg balik malam tuhh haha
then sampai jea bilik dahh penatt
pastu Ajan 'Kao tknk gunting rambut kea?' haha terus bergegas kea tempat kejadian haha
then tgguu si AMIR potong rambut haha rambut daa lawa gila nk potong lagii haha
tapi tape menunggu dgn penuh kesabaran haha
lepas tuh sampai turn akuuu WOOO hhahaha daa lame takk potong rambutt
naik RIMAS akuu haha tapi mmg terbaik lahh bun kao potong CUN gila haha
BYEBYE rambut panjang akuu haha sekarang nie aku dahh berambut pendekk :)
hahah tapeee rambut bole tumbuh kann? tade masalah punn hahah dahh lame takk rambut PENDEK
hahaha punya lama potong smpi tertidooo org tuhh heheh soryy tauu buat kao tggu smpi tertidoo haha <3
memey ari semalam haha bnyk bnde yg aku buat n happy gila semalam heee :)
okayyy next time ade storyy hot2 aku update lagii seee yaa~ :)


HEYY FRIENDS, THANKS FOR READING THIS:)

No comments:

Post a Comment