A brand new year for all of us :)

A new day
A new week
A new month
A new year

first of all really2 rindu kat semenanjunggg~
Family
&
Friends
 well cuti nie i(cehh i dah sekarang haha) banyak abis kan masa kat umah sahaja
Applecross nie yelahh 2-3 days lately sayee telahh demam dgn sangat terukk haha
seriously badan sakit2 and nak tlan airliur punn perit bhai~
now alhamdulillah semakin sembuh gamaknyaa haha :)

okayy saya sangat rinduu (demam pun sebab rindu)
arituh my family balik kampuung *whoaaaaa! lama tak balik daa then
depaa ade buat i vid for rom's birthday BTW hapy belated birthday cuz
sumpah vid tuh cool gila~
sume makcik2 adee cousin lagiii and paling awesome! nenek aku punnn adeee waaaa! nak masuk jugakk haha
tapi nk buat mcm mane kan? awok nie stranded kat sini tak bole balik until april~
huhu then besties2 saya yg sepatutnya klau balik seminggu nie lepak hangout peluktampar2 sume dgn mereka

tapi tak dpt balik punya pasai wajah2 freshie tuh tak dapat saya tatapi :(
sangat rindu dengan mereka~ harini
familiy saye stay in berjaya times square hotel *klau aku balik~ sumpah dapat new year kat KL
overnight ngan diaorg~

putri pun balik,so saya dan beberapa housemate jea tak balik tinggal menatap di kediaman kami yg bertaraf 3.5 Stars laa kann hahah membuang masa *diaorg jea aku terbaring atas katil sebab demam panas

well itu lah rumusan yg ak buat sepanjang percutian kami selama seminggu
bila baca post NURULNADHRAH~
and i was like i wish i could be there :(
really2 rinduu kat korg sangat2

tapee lahh naufal~ maybe ade hikmah jugak kao tak balik~ :)
be strong okay~ remember your target 3.5above insyaAllah
thanks guys a lot :)
iloveyouguysforever
 new year picture :)
HEYY FRIENDS, THANKS FOR READING THIS:)

No comments:

Post a Comment