Above & Beyond

When the Times come

Assalamualaikum, :)
salam sejahtera wahai pembaca-pembaca blogger yg dihormati.
harap-harap anda semua dalam keadaan sihatlah hendaknya.:)
sebenarnya tujuan saya membuat sedikit coretan kali ini sekadar mengisi masa lapang menceritakan kisah-kisah yang berlaku  sepanjang dalam hidup saya :D

kisah bermula sewaktu saya....

bhahaha OOlllaaaaa guyss!! amacam bole jadi penulis editor takk klau tulis mcm kat atas tuhh??

haha boleh sik? ghehehe bosan-bosan 
 punya-punya pasal,
tulis lah merapu, actually sekarang dah 15/2/2012.
ade sebulan 2 minngu jea utk balik semenanjung 
ahhaha sumpah aku dah lama gila takkk tgok KLCC rindu kot haaahaha
kat sini mana ada bangunan tinggi~ shopping mall besar yg klau berjalan 2 hari pun sesat haha

rindu gila nak bawak kereta sendirii haha rindu nak tdok katil empukk bilik aircond haha
tuh dia cek dah mai habak utara kat hampa semua haha

jap lagi adaa koko (sumpah malas nak pgi) tapi ape bole buatt haha
tak nak repeat lagiii huh sakit bhaii 


dan dengan ini saya ingin menyatakan hasrat saya bahawa saya sangat rindu akan keluarga serta rakan-rakan seperjuangan saya yang berada di semenanjung malaysia 

sangat rindu korangg XOXOXO! 

sincerely,
NAUFAL.

Surely i'll come home.

HEYY FRIENDS, THANKS FOR READING THIS:)

No comments:

Post a Comment