Another Dim Star~

Assalamualaikum~
dah lama takk update kan? heheh sibok sikitt kebelakangan ini haha

Abdulhakimabdsham, klau kao daa bace post aku ni makna nya kao dah selamat sampai laa kan?
haha bro 1 sem aku ngan kao~
makan,minum,tidur,mandi,sume ngan kao
sepinggan sebantal seselimut seshampoo sume aku share ngan kao
haha then kao tade~?
haha berat hati kao~
berat lagi mata aku nk tgk kao pegi jaoh ngan kiteorg

banyak moment ak ngan kao gelak ketawe menangis sume ngan kao~
kao igt ak tak berat tgk kao masuk pintu airport tuh? :)

aku kering kao bagi duit, kao kering aku bagi duit~ haha :)
tapi nak buat mcm mane kan? kao daa pegi duluu~
pape pon bro , hope kao dapat apee yg kao kejar and kao nak selame nie~
igt habis kan belajar tuu okay~jaga diri elokelok okay?jgn lupa kiteorg kat sini :)
nanti aku cuti jumpa kao okayy all the best utk kao bro
post nie tribute utk kao :)
sincerely NAUFAL <3 :)
dari emie sara putri and ida sekali kiteorg sayang kao <3 (;

nie FAV aku :D
HEYY FRIENDS, THANKS FOR READING THIS:)

No comments:

Post a Comment