hearttoheart

Semua effort aku dekat kau aku rasa sikit pun kau tak pernah nampak. And kau cakap dekat aku yang kau tak dapat layanan yang sepatutnya seorang boyfriend should treat a girlfriend, treat yang macam mana yang kau craving sangat tu? Aku ingat sepanjang aku kenal rapat dengan kau family kau lagi aku memang dah target nk jadikan kau future wife aku. Bukan aku tak nak layan kau sweet2 bagai tapi memang niat aku nak buat bende tu semua lepas kita berkahwin. Tapi sayang.
Almost 6 bulan ni aku menderita setiap malam aku rindu kau, separuh dari aku dah hilang kau tau tahu bila sehahagian kau hilang macam tu je. Memang kau cakap senang suruh aku kuat bagai, maybe aku tak layak kot untuk kau and maybe dah ada orang yg dah gantikan tempat aku dalam hati kau.
Dulu kau pernah and selalu bagi hint dekat aku yang kawan2 kau semua dah bertunang bagai and dah ada yang berkahwin pun and believe me, aku tengah nk usahakan apa yang kau mintak tu. But then bila aku dah ready nak bagi apa yang kau impikan selama ni kenapa tetiba kau berubah hati? Kenapa? Itu adalah persoalan aku dekat kau. Sebab aku garang ke? Kalau orang tak buat salah ade aku marah? Dia kalau bertepuk sebelah tangan memang takkan berbunyi.
Kalaupun aku marah, itu sebab aku sayang dekat kau. Itu tandanya aku memang concern dekat kau untuk ajar and bimbing kau supaya jadi yang terbaik. Kalau aku tak sayang kau baik aku biar kan je kau lantak hidup ke tidak.

And bukan aku malas nk cakap dengan kau, masalahnya kau tu yang tak pernah nak dengar apa yang aku nak sampaikan dekat kau. Bila aku cakap sepatah kau bidas aku dengan sepuluh patah. Then macam mana aku nk cakap?? Siapa tak fedup kalau macam tu? Orang nak bagi nasihat untuk kau jadi lebih baik tapi bila org cakap dengan kau dah nak 978032455098713248971567106574851 kali pun kau tak nak dengar siapa tak menyirap? Kau sendiri mintak aku jadi pendengar kpd masalah kau tapi kenapa kau tak boleh nk terima apa yang aku nk sampai kan dekat kau?

HEYY FRIENDS, THANKS FOR READING THIS:)

No comments:

Post a Comment