Sorrow

Awak, saya rindu semua benda pasal awak, maybe allah nk bg saya ujian ni sbb mungkin saya sayang awak sgt melebihi apa pun. Maybe allah nk tunjukkan kalau sayang manusia melebihi dia, manusia bole mati tapi dia tak. Tpi kenapa awak berubah hati sampai macam ni?

Apa salah saya? Teruk sangat ke saya layan awak sampai saya kene hadap rasa sakit macam ni. Tiap kali ibu abah tanya pasal awak, tiap tulah saya takt ahu nk cakap apa dkt diaorg. Yelaaa ibu abah beriya-iya suruh bertunang dgn awak. Tapi apa guna ada ikatan dengan orang yg awak tak cintakan?
To be truth, rindu saya dekat awak sikit pun tak pernah padam and hilang. Saya rindu moment kita masa dulu. Awak tahu tak tiap kata2 keluar dari mulut awak masa kita break hari tu every words awak, sakit dia mcm pisau. Yes saya tahu memang awak tengah marah but please saya pun ada hati dengan perasaan awak.

Saya tak tahu bape lama saya bole macam ni, naik gila dah awak yes serious naik gilaa bila kau ada someone and that person is now treating you like a stranger. Memang saya down sangat since September 16 up until now. Day masuk 1st march 17 dah pun dah 6 bulan saya macam ni awak. Perginya awak serious saya tak sehappy masa saya ada dengan awak. Frankly speaking I was never happy after u left away. You took all the strength and happiness when u left me.

Now its 5 Mar., 17 at 4.41 a.m in the morning, saya tak bole tdo awak, I missed you so much. I don’t know how to throw away this feeling anymore. Every second u think of you. Every minute saya nk tgk muka awak. Saya takt ahu mana silapnya sampai jadi mcm ni. And I really don’t know what makes you changed to become someone that ni don’t even recognized anymore.
HEYY FRIENDS, THANKS FOR READING THIS:)

No comments:

Post a Comment